Webbinarium - Cancerrehabilitering

Bröstcancerförbundet har fått inbjudan till ett kostnadsfritt digitalt webbinarium med fokus på Cancerrehabilitering utifrån patientens perspektiv.

Publicerad 2 mars 2024

Välkommen till ett webbinarium med fokus på cancerrehabilitering utifrån patientens perspektiv. Webbinariet är öppet för alla men vänder sig främst till personer som har eller har haft cancer och deras närstående. Det vänder sig även till alla som arbetar inom cancervården.
Datum: 15 maj
Tid: 13:00 - 14:30

Webbinariet arrangeras av Regionala cancercentrum i samverkans arbetsgrupper Nationell arbetsgrupp för cancerrehabilitering och Nationella vårdprogramgruppen för cancerrehabilitering tillsammans med Kraftens hus.

Länk till anmälan: Cancerrehabilitering utifrån patientens perspektiv - RCC (cancercentrum.se)

Vänliga hälsningar
Stina Sandin